Resolució d’alcaldia núm. 39/2023 per la qual s’aprova la convocatòria i les bases reguladores del procés selectiu per a la contractació de dos Informadors/es Turístics/ques.
Les bases que regulen el procés selectiu es publicaran a l’Ajuntament de Sagàs https://www.sagas.cat/ la web de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà (www.abergueda.cat) i al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB). I tots els anuncis referents a aquest procés a la web de l‘Agència de Desenvolupament del Berguedà (www.adbergueda.cat). El termini per la presentació de sol·licituds serà de 10 dies naturals comptadors a partir del dia de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província i fins les 14.00h. S’adjunten les bases reguladores que regiran la convocatòria: BASES REGULADORES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ PER COBRIR EL LLOC DE TREBALL DE DOS INFORMADORS/ES TURÍSTICS/QUES EN EL MARC DEL PLA DE CONCERTACIÓ XARXA DE GOVERNS LOCALS 2020-2023 DE LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA ON S’INCLOU EL FONS DE PRESTACIÓ “PLANS LOCALS D’OCUPACIÓ”. 1.-
Resolució d’alcaldia núm. 39/2023 en data trenta de maig del 2023 de l’ajuntament de Sagàs per la qual s’aprova la convocatòria i les bases reguladores del procés selectiu per a la contractació de dos Informadors/es Turístics/ques a través dels “Plans Locals d’Ocupació de la Diputació de Barcelona”.